Výzkumná společnost NADA přináší národní data nejen o spotřebním chování Čechů
Vztah zákazníků k pěti tisícům značek ve 170 tržních kategoriích, důkladné mapování jejich rozhodovacích procesů nebo komplexní přehled o tom, co zákazníci konzumují a jaká média sledují – to je součástí rozsáhlého kontinuálního výzkumu spotřebitelského chování v ČR, s nímž vstupuje na trh společnost NADA Research. Využívá přitom unikátně početný vzorek 20 tisíc respondentů z Českého národního panelu, který umožňuje mj. hloubkovou analýzu cílových skupin s jedinečnou mírou detailu.
NADA staví na dlouholetých zkušenostech osobností z oboru
Zakladateli společnosti jsou tři dlouholetí ředitelé renomovaných výzkumných agentur Jan Tuček, Ondřej Veis a Tomáš Hynčica. Přestože jimi řízené společnosti působí v oboru marketingových a sociologických výzkumů a jsou tedy konkurenti, našli společný zájem v založení nového typu agentury postaveném na digitální analytice vysoké úrovně a automatizaci v práci s rozsáhlou databází. Trojice tím navazuje na 10 let úspěšné spolupráce při řízení European National Panels (v ČR fungujícím pod značkou Český národní panel), jednoho z největších respondentských online panelů ve střední Evropě. Data společnosti NADA navíc vycházejí z výzkumného projektu ProTrend, který sleduje preference a postoje spotřebitelů od roku 2021.
„Jsem opravdu moc rád, že se nám daří společně s dlouholetými obchodními partnery úspěšně navázat na projekt ProTrend a zúročit tak několikaletou práci širokého týmu výzkumných odborníků,“ konstatoval Tomáš Hynčica. „Přinášíme skutečně reprezentativní a čerstvá »národní« data založená na mimořádném počtu respondentů,“ doplnil Jan Tuček.
Národní data NADA kontinuálně mapují návyky a preference zákazníků všech tržních kategorií – od potravin a dalšího rychloobrátkového spotřebního zboží (FMCG) přes automobily až po dodavatele energií, banky či poskytovatele telekomunikačních a jiných služeb. Sledovanými ukazateli jsou například věkové složení zákazníků, jejich vzdělání, vybavení domácnosti a celková životní úroveň, obvyklá místa nákupu různého zboží, preferované značky, oblíbená média a mnoho dalších.
NADA nabízí několik různých forem spolupráce
Základní produkt společnosti, report NADA Extract, nabízí komplexní pohled vždy na jednu tržní kategorii. Rozsah a cena základního reportu je přitom přizpůsobena středním a malým firmám, pro které jinak mohou být marketingové výzkumy cenově nedostupné. Další tři nabízené formy spolupráce s NADA zahrnují ještě podrobnější segmentaci zákazníků a hlubší pohled do jejich preferencí, dlouhodobý přístup ke všem datům, nebo doplňkový výzkum či datovou analýzu na míru.
„Marketéři a majitelé firem od nás získávají potřebné podklady pro strategická rozhodnutí. Dáváme jim jistotu, že se rozhodují správně podle těch nejlepších dostupných dat,“ uzavřel třetí z jednatelů společnosti Ondřej Veis.
Kontakt:
Martin Petrášek
Relationship Manager, NADA Research
Tel.: 736 607 044
E-mail: martin.petrasek@nada.cz