6.3.2025

Nealkoholickému pivu s příchutí vládne Birell, objevují se i vyzyvatelé

Které značky si vedou v segmentu nealkoholických piv s příchutí a radlerů nejlépe?  V unikátním spojení dat NADA Research a Nielsen vzniká zpráva o této tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách* a znalosti firemních značek.

V roce 2024 do reklamy nejvíce investovala značka Birell a z NÁRODNÍCH DAT je patrné, že tyto výdaje zvládá přetavit ve vysoký podíl podpořené znalosti v myslích respondentů, stabilně přes 95 %.

Při pohledu na žebříček seřazený dle výše hrubých investic do reklamy a prvních příček znalosti je patrné, že nižší investice do reklamy budou jedním z důvodů propadu znalosti o více než 3. p. b. u značky Zlatopramen mezi prosincem 2023 a 2024.

„U ochuceného nealkoholického piva značek COOL a Bernard vidíme meziroční nárůst ve znalosti, který vychází ze silné reklamní komunikace obou těchto značek. Za zmínku stojí také značka Birgo, která v prosinci 2024 figuruje na šestém místě a jen těsně se nevešla do nejlepší pětky dle znalosti. Ukazuje ale, že i díky reklamním výdajům si za několik let na trhu buduje silnou pozici. To podtrhuje fakt, že právě značka Birgo byla v celém segmentu nealkoholických piv nejrychleji rostoucí značkou z pohledu frekvence nákupu,“ doplňuje Martin Chalupník z NADA Research.

Starší články

28.3.2025

Lidé s hypotékou dle dat více spoří, investují a pečlivěji plánují finance

PŘEČÍST
18.3.2025

Nealkoholická piva bez příchutě zaznamenala pád celé kategorie – až na Birell

PŘEČÍST
6.3.2025

Nealkoholickému pivu s příchutí vládne Birell, objevují se i vyzyvatelé

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.