31.10.2024

Pivní segment v Česku: Značky stabilně rostou ve znalosti, v reklamě „útočí“ Krušovice

Tekutý chléb, zrzek nebo český národní poklad. Právě na pivo se podíváme v dalším dílu reportu z NÁRODNÍCH DAT. V unikátním spojení dat NADA Research a Nielsen vznikla zpráva o této tržní kategorii z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách* a znalosti jednotlivých značek piva.

„Za rok 2023 do reklamy nejvíce investovala značka Krušovice, která se snaží v oblasti znalosti pivních značek v populaci dostat do první pětky. Z NÁRODNÍCH DAT je ale patrné, že zatím tyto výdaje na první pětici nestačí. Meziročně si Krušovice sice polepšily, ale stále ztrácí na pátý Radegast kolem 1 p. b. znalosti,“ vysvětluje Martin Chalupník z NADA Research.

Na druhém místě se v žebříčku reklamních výdajů umístila značka Pilsner Urquell, která pevně drží první příčku ve znalosti, kde ji následuje další plzeňská značka Gambrinus. Velkopopovický Kozel najdeme aktuálně ve znalosti na třetím místě, a to i přesto, že v první pětce dle investic do reklamy se tato značka loni neumístila. Na páté místo investic loni naopak dosáhla značka Ostravar, která na celorepublikový trh vstoupila teprve v roce 2022. Na svou pozici v silné pětce dle znalosti ale zatím ztrácí.

Všechny značky na pěti nejvyšších pozicích dle znalosti si meziročně polepšily.

Starší články

13.11.2024

Jinou půjčku než hypotéku má skoro čtvrtina lidí. Mladé často zláká nabídka banky, starší pomáhají rodině

PŘEČÍST
12.11.2024

Při nákupech elektroniky již e-shopy dominují nad kamennými prodejnami

PŘEČÍST
31.10.2024

Pivní segment v Česku: Značky stabilně rostou ve znalosti, v reklamě „útočí“ Krušovice

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.