19.4.2024

NÁRODNÍ DATA v novém reportu přibližují, jak si získat srdce konzumentů ciderů

Cidery mají v populaci stabilní oblibu, a to nejen mezi mladou generací. Co je však zajímavé, na rozdíl od piva, které v rámci svého spotřebitelského spektra dominuje spíše u mužů, si cidery získávají srdce obou pohlaví.

A co dalšího Vám náš nejnovější report přinese?


Například to, že 36 % Čechů nakupuje cidery aspoň jednou ročně, což znamená až 2,6 milionů potenciálních zákazníků! A kde je můžete najít? Převážně online a na sociálních sítích. Platformy jako Facebook a Instagram jsou pro ně ideálními místy pro cílení reklamy. A pokud je ve Vašem hledáčku mladší generace spotřebitelů, tak nezapomínejte, že pro tu je Instagram ještě vhodnější.

Jak je oslovit?


NÁRODNÍ DATA
napovídají, že konzumenti ciderů se zajímají například o tipy na trávení volného času, gastronomii a cestování. Rádi také navštěvují restaurace a hospody. Potrpí si na kvalitu výrobků a jsou ochotni si za ni připlatit, což platí i u jejich oblíbených alkoholických nápojů.

Překvapivé ale je, že i častěji než ostatní navštěvují řetězce rychlého občerstvení nebo cukrárny.

Které značky se těší největší přízni na trhu?


Frisco
aktuálně dominuje jako nejznámější a nejčastěji kupovaná značka, ale pozornost si zaslouží i Lišácké Jablko, které si meziročně nejvíce polepšilo ve znalosti značek.

Zajímá Vás více o zákaznících, jejich nákupním rozhodování a zálibách?

Napište si o NADA Extract – nejen ten o ciderech!

Starší články

27.11.2024

Cookies? Brambůrky! Be Data Driven (z konference Primetime For... Big Data)

PŘEČÍST
13.11.2024

Jinou půjčku než hypotéku má skoro čtvrtina lidí. Mladé často zláká nabídka banky, starší pomáhají rodině

PŘEČÍST
12.11.2024

Při nákupech elektroniky již e-shopy dominují nad kamennými prodejnami

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.