NÁRODNÍ DATA v novém reportu přibližují, jak si získat srdce konzumentů ciderů
Cidery mají v populaci stabilní oblibu, a to nejen mezi mladou generací. Co je však zajímavé, na rozdíl od piva, které v rámci svého spotřebitelského spektra dominuje spíše u mužů, si cidery získávají srdce obou pohlaví.
A co dalšího Vám náš nejnovější report přinese?
Například to, že 36 % Čechů nakupuje cidery aspoň jednou ročně, což znamená až 2,6 milionů potenciálních zákazníků! A kde je můžete najít? Převážně online a na sociálních sítích. Platformy jako Facebook a Instagram jsou pro ně ideálními místy pro cílení reklamy. A pokud je ve Vašem hledáčku mladší generace spotřebitelů, tak nezapomínejte, že pro tu je Instagram ještě vhodnější.
Jak je oslovit?
NÁRODNÍ DATA napovídají, že konzumenti ciderů se zajímají například o tipy na trávení volného času, gastronomii a cestování. Rádi také navštěvují restaurace a hospody. Potrpí si na kvalitu výrobků a jsou ochotni si za ni připlatit, což platí i u jejich oblíbených alkoholických nápojů.
Překvapivé ale je, že i častěji než ostatní navštěvují řetězce rychlého občerstvení nebo cukrárny.
Které značky se těší největší přízni na trhu?
Frisco aktuálně dominuje jako nejznámější a nejčastěji kupovaná značka, ale pozornost si zaslouží i Lišácké Jablko, které si meziročně nejvíce polepšilo ve znalosti značek.