Na špičce žebříčku mobilních operátorů bojují tři stálice
V pokračování seriálu zpráv o reklamním trhu ve spolupráci NADA Research a Nielsen, jsme připravili žebříček tří nejsilnějších hráčů v tržní kategorii mobilních operátorů. Jak v žebříčku monitoringu reklamy, tak i v žebříčku znalosti jsme zahrnuli data značek pouze za činnost mobilních operátorů, nikoli dalších aktivit jako poskytování internetu či IPTV vysílání.
V rámci hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách* během roku 2023 zaujal první místo mobilní operátor O2 s výdaji přes 830 milionů korun. Druhé místo s nepatrnou ztrátou obsadil Vodafone a na třetím místě se umístil T-Mobile s již zřetelnějším rozdílem.
V žebříčku znalosti značek vidíme, že všichni tři operátoři se drží na úrovni lehce pod stoprocentní podpořenou znalostí značky. Na konci roku 2022 se znalost všech pohybovala nad úrovní 98 %, na konci roku 2023 si tuto pozici udržel jen T-Mobile.