29.2.2024

Konzumenti nealko piv jsou v práci výrazně spokojenější než zbytek populace, ukazují NÁRODNÍ DATA

Předešlý článek byl věnován čepovaným a lahvovým alkoholickým pivům. Dnes jsme pro Vás připravili NÁRODNÍ DATA o jejich zdravějším zástupci – nealkoholických pivech bez příchutě. Nealkoholická piva obsahují, stejně jako ta alkoholická, vitaminy skupiny B, minerály (především hořčík, vápník a draslík) a antioxidanty. Oproti alkoholickým ale mají o polovinu méně kalorií a Vaše játra Vám za jejich upřednostnění poděkují.

A co jsme zjistili o konzumentech nealkoholického piva? Pojďme se na to podívat!

39 % Čechů starších 15 let konzumuje nealkoholická piva bez příchutě alespoň jednou za 3 měsíce. Mezi konzumenty je, stejně jako u alkoholického piva, více mužů. Nealko piva jsou zhruba stejně oblíbená u všech věkových skupin, snad vyjma té nejmladší. Nejideálnější místo, kde na ně zacílit, je Facebook. Pokud byste chtěli cílit na konzumenty mezi 15. a 24. rokem, zde byste s Facebookem moc neuspěli, pohybují se spíše na Instagramu nebo YouTube.

Nejoblíbenější značkou nealkoholických piv bez příchutě je Birell. Meziročně si u konzumentů polepšily Krušovice, naopak propad zaznamenal Lobkowicz.

Věděli jste, že…

…lidé, kteří konzumují nealkoholická piva bez příchutě alespoň jednou za 3 měsíce, jsou v práci, kterou vykonávají, výrazně spokojenější ve srovnání se zbytkem populace?​

Zajímá vás, jaká média konzumenti nealkoholického piva sledují, jak se rozhodují při nákupu či jak jsou společensky odpovědní?

Objednejte si celý report NADA Extract o nealkoholickém pivu!

 

 

 

Starší články

13.11.2024

Jinou půjčku než hypotéku má skoro čtvrtina lidí. Mladé často zláká nabídka banky, starší pomáhají rodině

PŘEČÍST
12.11.2024

Při nákupech elektroniky již e-shopy dominují nad kamennými prodejnami

PŘEČÍST
31.10.2024

Pivní segment v Česku: Značky stabilně rostou ve znalosti, v reklamě „útočí“ Krušovice

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.