Hry a hračky pohledem NÁRODNÍCH DAT: Většina lidí je dnes nakupuje online
V dnešním článku se tak trochu vrátíme do dětství. Aktuální report NADA Extract jsme totiž připravili o kategorii her a hraček. Díky němu poznáte, kdo jsou jejich nejčastější zákazníci, jak se jejich životní styl odlišuje od zbytku populace, jaká média sledují a jaké značky patří mezi nejznámější i nejnakupovanější. Ponořte se s námi do dalšího segmentu NÁRODNÍCH DAT!
Hry a hračky nakupuje aspoň jednou za čtvrt roku pětina lidí nad 15 let. Asi nepřekvapí, že nejčastěji je nekupují pro sebe, ale pro své blízké, zejména pak pro své děti a další děti v rodině.
Hračky jako silné online zboží
I tento fakt má pravděpodobně vliv na to, že pomalu ustupuje potřeba si kupované hry a hračky nejdříve prohlédnout a „osahat“ v obchodě: už čtyři pětiny nákupčích této kategorie je totiž nakupují na internetu. Zároveň u nich více než u zbytku populace platí, že jim nakupování online (obecně) usnadňuje život a internet v mobilu je pro ně skutečně nepostradatelný.
Hned druhým nejčastějším místem nákupu jsou sítě hračkářství a na třetím místě hypermarkety a supermarkety, kde se v současné době s hračkami setkáváme čím dál více.
Co víme o mediálním chování „hračkářů“?
O něco více než celá populace holdují dennímu sledování filmů a seriálů na streamovacích platformách, které Vám však neposkytují mnoho příležitostí pro zasažení reklamou. Televizní a tištěnou kampaní však tuto skupinu zasáhnete zhruba stejně jako zbytek populace; dle NÁRODNÍCH DAT svým chováním nijak nevybočují.
Silné pole působnosti Vám ale poskytnou sociální sítě: 94 % z cílové skupiny na nich tráví čas aspoň jednou týdně a skoro tři čtvrtiny dokonce denně.
Na další insighty z kategorie her a hraček se můžete těšit už v dalších týdnech.
Máte zájem o celý NADA Extract o kategorii?
Napište si o něj!