9.5.2024

Hry a hračky pohledem NÁRODNÍCH DAT: Většina lidí je dnes nakupuje online

V dnešním článku se tak trochu vrátíme do dětství. Aktuální report NADA Extract jsme totiž připravili o kategorii her a hraček. Díky němu poznáte, kdo jsou jejich nejčastější zákazníci, jak se jejich životní styl odlišuje od zbytku populace, jaká média sledují a jaké značky patří mezi nejznámější i nejnakupovanější. Ponořte se s námi do dalšího segmentu NÁRODNÍCH DAT!

Hry a hračky nakupuje aspoň jednou za čtvrt roku pětina lidí nad 15 let. Asi nepřekvapí, že nejčastěji je nekupují pro sebe, ale pro své blízké, zejména pak pro své děti a další děti v rodině.

Hračky jako silné online zboží


I tento fakt má pravděpodobně vliv na to, že pomalu ustupuje potřeba si kupované hry a hračky nejdříve prohlédnout a „osahat“ v obchodě: už čtyři pětiny nákupčích této kategorie je totiž nakupují na internetu. Zároveň u nich více než u zbytku populace platí, že jim nakupování online (obecně) usnadňuje život a internet v mobilu je pro ně skutečně nepostradatelný.

Hned druhým nejčastějším místem nákupu jsou sítě hračkářství a na třetím místě hypermarkety a supermarkety, kde se v současné době s hračkami setkáváme čím dál více.

Co víme o mediálním chování „hračkářů“?


O něco více než celá populace holdují dennímu sledování filmů a seriálů na streamovacích platformách, které Vám však neposkytují mnoho příležitostí pro zasažení reklamou. Televizní a tištěnou kampaní však tuto skupinu zasáhnete zhruba stejně jako zbytek populace; dle NÁRODNÍCH DAT svým chováním nijak nevybočují.

Silné pole působnosti Vám ale poskytnou sociální sítě: 94 % z cílové skupiny na nich tráví čas aspoň jednou týdně a skoro tři čtvrtiny dokonce denně.

Na další insighty z kategorie her a hraček se můžete těšit už v dalších týdnech.

Máte zájem o celý NADA Extract o kategorii?

Napište si o něj!

Starší články

13.11.2024

Jinou půjčku než hypotéku má skoro čtvrtina lidí. Mladé často zláká nabídka banky, starší pomáhají rodině

PŘEČÍST
12.11.2024

Při nákupech elektroniky již e-shopy dominují nad kamennými prodejnami

PŘEČÍST
31.10.2024

Pivní segment v Česku: Značky stabilně rostou ve znalosti, v reklamě „útočí“ Krušovice

PŘEČÍST
další články

Využíváme na webu cookies k usnadnění procházení stránek, nabízení přizpůsobeného obsahu nebo reklamy a k anonymnímu analyzování návštěvnosti. Stačí kliknout na tlačítko „Souhlasím“ a udělíte nám souhlas se zpracováním cookies.
Více naleznete v dokumentu Zpracování osobních údajů.

Esenciální

Vždy zapnuto

Marketing

Personalizace

Analytika

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.