Hračkářství dle NÁRODNÍCH DAT: Ve znalosti i nákupech aktuálně vedou Bambule, Dráčik a Alza
V našem článku z minulého týdne jsme se věnovali nákupnímu a mediálnímu chování cílové skupiny nakupující hry a hračky. Dnes se proto v NÁRODNÍCH DATECH blíže podíváme na hračkářství a další místa prodeje, které hry a hračky nabízejí, a prozkoumáme také největší skokany v oblastech znalosti i nákupu.
Hry a hračky dnes pětina lidí nakupuje aspoň jednou za čtvrt roku – a nejčastěji je kupují pro své blízké, zejména pro děti v rodině.
Znalost prodejen
Prodejen s hrami a hračkami je v Česku velké množství a všechny bojují o naši pozornost. Nejlepší v tom ale může být jen jeden: aktuálně nejznámější je totiž mezi respondenty hračkářství Bambule. Podle NÁRODNÍCH DAT ho zná 92 % lidí. Na druhém místě ve znalosti najdeme Alzu a na třetím síť prodejen Dráčik.
Skokanem roku je v této kategorii web hracky-4kids.cz, jehož znalost se meziročně zvedla o 7 procentních bodů. Aktuálně ho zná 37 % dotazovaných.
Hračkářství z pohledu nákupů
Rozhoduje ale znalost prodejen o tom, kde zákazníci nakonec nakoupí? Určitě ano, i když pořadí TOP prodejen z hlediska nejčastějších nákupů je lehce proházené: na prvním místě je zde Dráčik, kde nakupuje 52 % dotázaných, až druhé místo patří Bambuli a třetí pak Alze.
V nákupech je největším skokanem web wikyhračky.cz, který se meziročně dočkal nárůstu deklarovaných nákupů o 8 procentních bodů.
Zajímá Vás více dat o kategorii?
Napište si o report NADA Extract!